When love takes over

Ligger just nu i sängen och kan inte somna.
Har kollat lite på Änglar & Demoner men den är ju så komplicerad så man förstår ju ingenting. Eller är det bara jag?..
Gav upp den filmen iaf får se den någongång när jag inte är lika trött. Sitter och smsar med Carro istället och skriver lite i bloggen. Imorgon ska jag upp tidigt även fast jag är ledig, tro det eller ej! Men jag ska sluta slösa bort sommarlovet på att sova halva dagarna. Istället ska jag upp tidigt imorgon, fixa mig och sen möta Carro :)
Får se vad vi hittar på men blir nog något roligt som vanligt.
Plasten sitter fortfarande kvar utanpå fönstrerna så det är äckligt varmt *svettas*.. Behöver en till fläckt här inne. Läängtar tills dom målat klart så man  slipper den här förjävliga värmen.

Puss&Godnatt! /Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback