världens bästa filmer

Nu har jag sett båda filmerna. Och det var dom bästa filmerna jag någonsin sett!
Båda gjorde en helt tårögd, och ja.. jag grät.
Två underbara filmer som ni verkligen borde se!
Sen såg jag även The Heavenly Kid som också var väldigt bra. Så ikväll har jag lyckats se tre otroligt bra filmer! :)

Ikväll har jag också grillat med Christoffer, Emelie, Andreas och Keith, trevlans! Vi satt ute och grilla och drack några öl sen kom även Carro förbi en liten stund :)
Men sen skulle alla tydligen hem, boooring.. Så jag och Christoffer åkte också hem och såg på film. Det är ju trots allt söndag så inte konstigt att det inte hände något.


Jag & Keith, hihi!



Ne nu är klockan snart 5! Herregud jag måste verkligen sova snart men det är ju så jävla varmt i det här rummet så det är helt sjukt. Inte ens en fläkt och öppet fönster hjälper! Någon som har något tips?
Haha aja nu ska jag faktiskt försöka sova.. Imorgon ska jag träffa Carro :D

Godnatt på er alla läsare <3 / Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback