Fest eller hemmakväll?

Ja det är något jag funderat på nu ett bra tag.
Visst är det kul att gå ut och festa och dricka och ha trevligt. Men helt seriöst, sitter ju inte fel med någon hemmakväll någon gång ibland. Bara att såfort man planerar att inte göra något utan bara chilla. Nej då ska allt hända på just den kvällen.. Hahaha låter som värsta alkisen som inte kan missa en utekväll! Men seriöst vila kan man göra på dagarna. Kvällarna är till för att festa, det är ju trots allt sommarlov!
Och nu är det mindre än en månad kvar :'( ush hemska tanke sen fortstätter skolan igen & eftersom jag gått om blir det år 2 på frisörlinjen. Vilket känns förjävligt eftersom jag kunde haft ett år kvar men nu har jag två. Hahaha äsch det blir bara fler sommarlov ;D hahaha

PUSS&DRICK INTE FÖR MYCKET I SOMMAR, IAF INTE UTAN MIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback