do it all night

Imorgon ska jag och Emmy ut och äta med hennes pappa! Det ska bli jätte mysigt sen kanske vi hittar på nått kul efter.

Så hur mår ni alla där ute? Haft en bra dag?
Själv har jag och Emmy åkt turistbåt, ja det var väl kul de flesta var tyskar och jag är inte ett så stort fan av tyskar. Jag var i Alanya förra sommaren, bodde bara tyskar på vårt hotell och alla hatade mig och Nina för att vi var de enda svennarna. Vi blev ut mobbade helt enkelt haha därför gillar jag inte tyskar.

Vad ska ni göra ikväll då?
Jag och Emmy ska nu hem till en kompis och städa lite sen får vi se vad som händer. Antagligen fest, party pepole!


Kommentarer
Postat av: Sarah-Daniella

Hellu bruds! äre bra med er?

2009-07-12 @ 15:28:42
URL: http://formyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback