Snart börjar skolan, oh no...

Kom precis på att skolan börjar snart, suck!
Har verkligen ingen lust med massa plugg efter ett så skönt sommarlov som gått hur fort som helst.
Snart ska man sitta där i skolan och plugga igen, jag vill inte!! Jag vill ha sommarlov föralltid.
Men när skolan börjar nu ska jag bli pluggis, jag är så duktig! Ska läsa Engelska B och Matte B fast jag inte ens behöver det. Ja tro det eller ej men jag har valt det helt själv. Matte är faktiskt ganska kul och jag har lätt för att lära mig det. Engelskan kommer nog bli lite svårare. Men som sagt kämpar jag på och visar vad jag kan så kommer det nog gå bra. Mitt mål inför den här terminen är att höja mitt betyg i Frisör, skulle bli så glad om jag lyckades med det. Ska även leta upp en salong i veckan som jag kan praktisera på eftersom vi ska göra det dom 2 första dagrna i skolan. Herregud så jobbigt allt med skolan ska vara. Men på ett sett så saknar jag den lite.
Ska börja i 2an nu eftersom jag bytte från samekonomi till frisör så då fick jag börja om från början. Hur som helst var det värt det iaf! Hoppas att jag nu hittat rätt linje som jag vill gå. Om 2 år tar jag studenten och vem vet, då kanske jag startar en salong. För det är nog det största målet jag har just nu!



Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack så mycket :)

2009-08-11 @ 23:34:42
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback